Siirry sisältöön
Valitse sivu

Brändi

Ylöjärven kaupungin markkinointia ohjaa ajatus siitä, että ”parempi arki kumpuaa suurenmoisen tavallisesta elämästä”.

Katso video

Ylöjärvi-video (YouTube):
Tavallisuus on vahvuus ja parhaan arjen perusta(avautuu uuteen ikkunaan)

Videolla kuusi ylöjärveläistä kertoo arjestaan ja kotikaupungistaan. He muun muassa vastaavat kysymykseen, mikä tavallisin asia ilahduttaa eniten sekä tiivistävät Ylöjärven yhteen sanaan. Kiitos Emilja, Joona, Henri, Martti, Salme ja Veera!

Lämmöllä ja ylpeydellä tavallisen arjen puolesta

Kauneinta on arki. Ylöjärvi pitää tavallisuutta vahvuutena ja puhuu lämmöllä ja ylpeydellä ihanan tavallisen arjen puolesta. Ylöjärvi on tavallisuuden superlatiivi, paikka, jossa ihmiset voivat elää suurenmoisen tavallista elämää.

Tavallisuus ei tarkoita samanlaisuutta, vaan se on jokaiselle omannäköistä, hyvää ja helppoa arkea.

Ylöjärvellä ei ole yhtä slogania, vaan yhteinen tapa ja asenne välittää brändin perusteita eri kohderyhmille niiden omasta näkökulmasta.

Ylöjärven brändin ainekset on koottu brändikäsikirjaan, joka kiteyttää brändin ytimen sekä esittelee brändin näkyväksi tekevät visuaaliset elementit ja niiden käyttöohjeet. Brändikäsikirja julkaistiin elokuussa 2023 ja sitä on päivitetty helmikuussa 2025.

Pysyviksi tarkoitetuista peruselementeistä huolimatta, brändi on tarkoitettu elämään ja muuttumaan Ylöjärven mukana – eikä se siksi ole koskaan valmis.

Lisätietoja

Ylöjärvi-logo, jonka alla lukee suurenmoisen tavallista arkea

Ylöjärven uusi brändi ja logo tulevat näkymään laajalti kaupungin viestintä- ja markkinointimateriaaleissa. Tältä näyttää esimerkiksi uusi tienvarsitaulu Vaasantiellä Ylöjärven keskustan kohdalla.

Löysitkö mitä etsit?

0/400
Kiitos palautteesta!

Viimeksi muokattu24.3.2025